Współpraca Narodowego Instytutu Dziedzictwa z oddziałami regionalnymi Telewizji Polskiej
Narodowy Instytut Dziedzictwa wyszedł z inicjatywą współpracy z oddziałami regionalnymi Telewizji Polskiej w ramach kampanii społecznej „Krajobraz Mojego Miasta”. Celem tej współpracy jest emisja na kanałach telewizji regionalnych filmu „Krajobraz mojego miasta”, który powstał na zlecenie prof. Magdaleny Gawin, Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Generalnego Konserwatora Zabytków.
Produkcja zwraca uwagę na chaos reklamowy szpecący krajobraz miast i uczula na estetykę przestrzeni miejskiej. Stanowi też inspirację do oddolnych lokalnych działań, które sprawią, że polskie miasta i miasteczka staną się piękniejsze.
Narodowy Instytut Dziedzictwa ma nadzieję, że dzięki Telewizji Polskiej kampania zyska rozgłos – i jej przekaz dotrze do lokalnych społeczności. A to z kolei przełoży się na poprawę estetyki krajobrazu miejskiego w naszym kraju.