Współpraca Narodowego Instytutu Dziedzictwa z oddziałami regionalnymi Telewizji Polskiej

Narodowy Instytut Dziedzictwa wyszedł z inicjatywą współpracy z oddziałami regionalnymi Telewizji Polskiej w ramach kampanii społecznej „Krajobraz Mojego Miasta”. Celem tej współpracy jest emisja na kanałach telewizji regionalnych filmu „Krajobraz mojego miasta”, który powstał na zlecenie prof. Magdaleny Gawin, Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Generalnego Konserwatora Zabytków.

Produkcja zwraca uwagę na chaos reklamowy szpecący krajobraz miast i uczula na estetykę przestrzeni miejskiej. Stanowi też inspirację do oddolnych lokalnych działań, które sprawią, że polskie miasta i miasteczka staną się piękniejsze.

Narodowy Instytut Dziedzictwa ma nadzieję, że dzięki Telewizji Polskiej kampania zyska rozgłos – i jej przekaz dotrze do lokalnych społeczności. A to z kolei przełoży się na poprawę estetyki krajobrazu miejskiego w naszym kraju.

WRÓĆ DO ARCHIWUM