Dla mediów
Szanowni Państwo!
Narodowy Instytut Dziedzictwa zwraca się do wszystkich przedstawicieli mediów z apelem o wsparcie kampanii społecznej „Krajobraz Mojego Miasta”. Nie do przecenienia bowiem jest Państwa rola w informowaniu społeczeństwa o istniejących problemach związanych z organizacją przestrzeni miejskiej oraz w promowaniu działań mających na celu ochronę krajobrazu miejskiego.
Wyeliminowanie wielkoformatowych reklam, często przysłaniających efektowne fasady budynków, a także ujednolicone i estetyczne sąsiedztwo obiektów zabytkowych czy terenów zieleni – to marzenie nas wszystkich.
Mamy nadzieje, że kampania – przygotowana przez Narodowy Instytut Dziedzictwa na zlecenie Generalnego Konserwatora Zabytków, prof. Magdaleny Gawin – spotka się z Państwa życzliwym przyjęciem i zostanie szeroko rozpowszechniona, dzięki czemu w krótkim czasie przyniesie oczekiwane efekty.
Wszelkie pytania można kierować do Zespołu ds. Komunikacji Społecznej Narodowego Instytutu Dziedzictwa.